maandag 2 juli 2012

Strak plan bindt woning- en projectinrichters aan Forbo Flooring. Voor jaren.

Above the line communicatie is kostbaar en het resultaat vaak lastig te meten. Daarom kiest Forbo Flooring voor het intensiveren van de samenwerking met dealers die ook kleine projecten bedienen. Op die manier krijgen de merken van Forbo Flooring, Marmoleum, Flotex en Coral een stevige aanwezigheid op plaatsen waar wordt beslist over de aankoop.

Samen met Forbo Flooring hebben wij een plan bedacht om die dealers voor langere tijd te binden. Samenwerking is de kern van de zaak. Forbo Flooring zorgt voor een speciaal ontwikkelde display, winkelmateriaal,  marketingcommunicatie, opleiding en verkoopondersteuning. De dealers kiezen heel nadrukkelijk voor Forbo Flooring als preferred supplier. Het doel: samen gaan voor meer resultaat. Niet voor een jaartje, maar voor vijf jaar! Hier snijdt het mes aan twee kanten. Forbo Flooring heeft een gegarandeerde merkaanwezigheid en enthousiaste ambassadeurs. De dealers krijgen resultaatgerichte ondersteuning op maat.

Wij maakten een salesmanual (hieronder), beursmateriaal, een e-mail-programma en een serie nieuwsbrieven. Daarmee kunnen de accountmanagers één op één nieuwe deelnemers werven en relaties onderhouden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten